«کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور اختصاص ۱۳۰ تاکسی ون به تاکسیرانی مشهد (۲۸ اذر ۱۴۰۳) یادگارهای کوهسنگی مشهد در دل سازه‌های شهر حل اختلاف میان وزارت کشور و ایران‌خودرو بر سر ۹۰ تاکسی ون شهرداری مشهد بررسی مشکلات ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در محلات حاشیه شهر مشهد | لنگرانداختن بسازوبفروش‌ها در بولوار توس آغاز اولین روز زمستان در مشهد با آلودگی هوا سرپرست شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد منصوب شد (یکم دی ۱۴۰۳) امضای تفاهم‌نامه ٢ هزار میلیارد تومانی برای سامان‌دهی محور‌های ورودی مشهد مقدس
سرخط خبرها

اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۱۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیخانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تعریف نموده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد مقدس، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳ شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->