ماجرای تجمع سهام‌داران «سامان بهمن» مقابل شهرداری مشهد چه بود؟ ۵۰ درصد دانش‌آموزان مشهدی هنوز برای سرویس مدرسه ثبت‌نام نکردند مشاور شهردار مشهدمقدس در امور زنان منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) شهردار منطقه ۷ مشهدمقدس منصوب شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تجلیل شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی از شهردار مشهد برای تسهیل شرایط برگزاری نمازجمعه شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از ترافیک دوربرگردان امیریه مشهد + پاسخ استفاده از پساب، راه‌حلی پایدار برای آبیاری فضای سبز مشهد اعمال‌قانون ۱۷۷۵ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۹ مرداد ۱۴۰۳) یک گام رو به جلو در احداث سطح سوم تقاطع شهید فهمیده مشهد فقط یک بیمارستان در مشهد تأییدیه آتش‌نشانی دارد | سیستم اعلام و اطفای حریق، بیشترین نقص بیمارستان‌های مشهد حریق انبار ضایعات پلاستیک در جاده کنه‌بیست مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، بولوارهای وکیل‌آباد و امام‌خمینی‌(ره) در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) دید رانندگان در محور‌های مواصلاتی ۵ شهرستان خراسان رضوی کاهش یافت (۹ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۹ مرداد ۱۴۰۳) خبر خوش شهردار مشهد برای تاکسیرانان | تاکسیرانان مشهدی به‌صورت رایگان بیمه تکمیل درمان می‌شوند اطفای حریق کارگاه مبل در مشهد درپی تلاش سه‌ساعته آتش‌نشانان (۸ مرداد ۱۴۰۳) اجرای پروژه‌های شهری بر اساس نیاز شهر مشهدمقدس افزایش دوبرابری تعداد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در مشهد ترافیک نیمه‌سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، سه‌راه خیام و میدان ده‌دی مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر

  • کد خبر: ۱۴۷۵۱۵
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
اعضا شورای شهر روی خط پاسخگویی | ارتباط بدون واسطه مردم مشهد با اعضای شورای شهر
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حضور و پاسخگویی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد شیخانی با بیان اینکه یکی از رویکردهای شاخص شورای ششم، ارتباط مستقیم و پیوسته با مردم است، اظهارکرد: بر همین اساس، راه‌های ارتباطی مختلفی را روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تعریف نموده است.

وی گفت: در گام اول، نشست‌های «پای حرف مردم» تعریف شد تا با برگزاری جلسات هفتگی، در مناطق مختلف شهری، به ویژه مناطق کم‌برخوردار و محلات هدف بازآفرینی، بتوانیم ارتباط مستقیم و بدون واسطه شهروندان با منتخبان خود در شورای اسلامی شهر را فراهم آوریم.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: امروزه شاهد گسترش نفوذ فضای مجازی در بین عموم مردم هستیم؛ برهمین اساس، سعی کردیم در فضای مجازی نیز فرصتی برای طرح مسائل و سوالات شهروندان ایجاد کنیم و لذا نشست‌های مجازی «روی خط پاسخگویی» با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

شیخانی با بیان اینکه یکی از در دسترس‌ترین راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری مشهد مقدس، سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ است، تصریح کرد: برهمین اساس، به منظور تسهیل ارتباط مجاوران بارگاه منور رضوی با اعضای شورای شهر، شرایطی را فراهم آورده‌ایم تا با استفاده از این ظرفیت، بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند هر هفته ۳ شنبه‌ها، از ساعت ۹ الی ۱۱ از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷ با اعضای شورای شهر مستقیما ارتباط برقرار کنند و به طرح مسائل و مشکلات خود بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->